úterý 18. listopadu 2014

Pomóóóc :-D

Lidičky, co mám dělat.. poraďte :-D Nikdo z mých známých tady se mnou nechtěl do aquaparku, a když jsem napsala na zeď naší zahraňácké skupiny(má poslední záchrana), ozvalo se mi během necelého dne asi 10 kluků, většina odněkud z arabských zemí, že by šli. Je to teda fakt ztřeštěné. Už se vidím.. :-D Anička plus deset Arafatů  sjíždí tobogán. :-D Neumím si to představit, ale zároveň do toho aquaparku jít CHCI. Proč se nepřihlásila taky nějaká holka? To jsou tu holky takové padavky? To sedí jen na zadku? Žádná z nich nemá ráda vodu? Ach jo.. :-(( Ne, že bych byla nějak předpojatá, ale k Arabům prostě nemam důvěru. Připadá mi, že jim jde hlavně o to získat další rybku(rozuměj manželku) do sbírky. Třeba to je ale prostě jen vrozené. Třeba jsou úplně v pohodě..

No nic, běžím na Bewerbungsgespräch. Jsem napnutá. Chci to zkusit. Teď odpoledne jsem sepsala životopis. Snad tam není nějaká děsná chyba. Překlad do nj mi dal zabrat. Detaily se dozvíte brzy!


1 komentář: