čtvrtek 8. ledna 2015

Dvacetčtyřikrát DÍKY

Dříve než vyhodím starý adventí kalendář, který nám dali v ESG, bych se ráda podívala na "díky", která jsem poctivě každý prosincový den až do Štědrého dne psala. Asi budou nějaké dny znít podivně, ale snažila jsem se najít na každém dni aspoň jedno pozitivum. A to se skrývá občas i v úplných drobnostech. :-)

1. prosinec Díky za to, že jsem našla někoho, kdo mi opravil prezentaci.
2. prosinec Díky za to, že jsem konečně našla parťáka, který se mnou šel do aquaparku.
3. prosinec Díky za to, že se mi podařilo dobře přednést referát na Reisereportagen.
4. prosinec Díky Terčině mamce, která Terku dnes vzbudila, takže za mnou mohla dorazit.
5. prosinec Díky za super salát v menze.
6. prosinec Děkuju za to, že mi Číňanky půjčily pánev.
7. prosinec Díky Terce, že za mě dneska umyla nádobí.
8. prosinec Díky za báječný swing!
9. prosinec Díky za to, že mi dneska přednášky připadaly zajímavé.
10. prosinec Díky za to, že jsem dnes objevila ve schránce dva dopisy.
11. prosinec Díky za báječnou večeři v příjemné společnosti.
12. prosinec Díky za příjemné protažení v bazénu.
13. prosinec Díky za příjemné popovídání s Číňankami, Ayakou a Afgáncem.
14. prosinec Díky za to, že bomby nezničily tak krásné město Brémy.
15. prosinec Díky za to, že jsem si dnes skvěle zaswingovala.
16. prosinec Díky za odreagování na zumbě.
17. prosinec Díky za to, že jsem se dokopala napsat článek na blog.
18. prosinec Díky za to, že jsem si udělala parádní nákup v Primarku.
19. prosinec Díky za to, že jsem mohla být s Entonym, Sojkou a Jakubem.
20. prosinec Díky za to, že jsme dnes měli při procházce slunce nad hlavou.
21. prosinec Díky za bezva setkání s Příběháři u Míši a Pavla.
22. prosinec Díky za to,že se mi podařilo najít ve svém pokoji místo na své další poklady z cest.
23. prosinec Díky za to, že byl dneska skoro úplně prázdný bazén.
24. prosinec Díky za to, že jsem se dnes naučila hrát pár koled na kytaru.


Pár papírků tam chybí. To proto, že jsem pak jela domů a kalendář jsem s sebou netahala do Prahy. "Díky" jsem si psala na zvláštní papír a čoko ze zbývajících okýnek jsem včera dodatečně snědla.



Občas si říkám, jestli bych neměla s tím děkováním pokračovat. Co myslíte?

2 komentáře:

  1. Zajímavé čtení :) Já to říkám pořád, že lze na všem najít pozitivum a že si máme vážit maličkostí. Snažím se taky denně děkovat, ale spíš tak v duchu před usnutím. Klidně taky pokračuj :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, to je skvělej nápad! Taky se snažím za každej den děkovat, ale občas už se z toho stává jen takovej prázdnej rituál, určitě je dobrý vzpomenout si aspoň na jednu konkrétní věc. Možná se budu inspirovat ;). A Tobě doporučuju pokračovat!

    OdpovědětVymazat